דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואה בין טויוטה קורולה למיצובישי לנסר 

מאת    [ 15/09/2010 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 5128 פעמים ]

השוואה בין כמה סוגים של רכבים המשתייכים לקטגוריה דומה היא צעד חשוב ואף מכריע לפני קניית מכונית. לפני כ-15 שנים הייתה מיצובישי לנסר אחת המכוניות המועדפות בקטגורית כלי הרכב משפחתיים.

בשנים שעברו מאז, ירד קרנה, כאשר עברה להיות מיוצרת בתאילנד. באחרונה מנסה החברה להשיב ללנסר את הפופולאריות שלה באמצעות הדגם החדש, שמגיע במבנה סדן ובנפח מנוע של 1.8 ליטר.

טויוטה קורולה חזק בפנים

לעומת הלנסר, החידוש המרכזי בדגם טויוטה קורולה הוא המעבר לתיבת הילוכים אוטומטית. השינוי נעשה לאחר מספר שנים בהם שווק הדגם עם תיבת הילוכים רובוטית ובעקבות אי שביעות הרצון של לקוחות רבים.

יחד עם זאת, טויוטה קורולה הציעה ומציעה גם היום רכב משפחתי בעל שם בענף המכוניות המשפחתיות. אז באיזה רכב תבחר? כאן תמצא כמה פרטים ועובדות חשובות שיעזרו לך להכריע בשאלה בהחלט לא פשוטה.

השוואת עיצוב וגימור המכוניות

המראה החיצוני של הקורולה כבד ומגושם מעט. לוח המחוונים והקונסולה בדגם טויוטה קורולה אינו מעוצב במיוחד ובעל תחושה 'פלסטיקית', אך עמידה. בדגם החדש של מיצובישי לנסר לעומת זאת, ניכרת השקעה רבה בתחום העיצוב. המראה החיצוני אטרקטיבי ובעל נוכחות חזקה. בתוך הרכב ניכר עיצוב מינימליסטי ונאה, אך לא עשיר. כמו כן, ישנו קושי מסוים בקריאת הצג המרכזי בלנסר.

האבזור בדגם מיצובישי לנסר לעומת טויוטה קורולה

טויוטה קורולה מציעה אבזור מינימלי יחסית, עם שני חלונות חשמליים ומערכת סאונד מקורית. האבזור של הלנסר מבחינת נוחות פחות מרשים ומציע מערכת מיזוג אויר ללא בקרה אקלימית ומגיע אף ללא אפשרות בקרת שיוט. עם זאת, הלנסר מגיעה עם מערכת שמע מקורית ומנגנון פתיחת חלון בנגיעה, לכל חלונות הרכב.

בטיחות הדגמים

האבזור של הדגם סטנדרטי של הקורולה כולל מערכת של ארבע כריות אויר בלבד, לעומת שש או שבע בדגמים מקבילים. יש להניח כי צעד זה ננקט על ידי החברה על מנת להציע מחיר אטרקטיבי ככל שניתן.

לצורך השוואה, מיצובישי לנסר מגיעה עם שבע כריות אוויר , ביניהן אחת שמיועדת לברכיים של הנהג. היא מאובזרת גם במערכת בקרת יציבות אשר וודאי תרמה להשגת חמשת הכוכבים במבחן יורו NCAP.

מנוע, כוח וצריכת דלק

המנוע של מיצובישי לנסר עומד על 1.5 ל' ובעל הספק של 109 כוחות סוס. מהירות ההאצה של הדגם טובה וניתן לומר באופן כללי כי שהיא די חסכונית, יחסית למתחריה. צריכת דלק היא נתון חשוב בקניית רכב ובדגם זה מדובר על כ-9.4 ק"מ לליטר. בשיוט נינוח ניתן אף להגיע ל-15 ק"מ לליטר, כך שניתן בהחלט להחשיב את הלנסר כדגם חסכוני.

דגם הקורולה מציג צריכת דלק בנסיעה של כ-11 ק"מ לליטר. המנוע של הרכב נחשב בין החזקים מבין רכבי ה-1,600 סמ"ק המשווקים בישראל והוא מייצר 122 כוח סוס. כאמור, תיבת ההילוכים של טויוטה קורולה כבר אינה רובוטית אלא אוטומטית סטדנרטית, ולכן ניתן לנהוג בה בנוחות וללא מאמץ.

ולפני סיום - ההשוואה

רק אתה יכול לקבוע איזה רכב הוא המתאים ביותר לך. כשאתה מתלבט בין טויוטה קורולה לבין מיצובישי לנסר, יש לקחת בחשבון מספר לא מבוטל של גורמים. אנו ממליצים לבדוק אלמנטים חשובים נוספים, בניהם גם כאלו שלא סקרנו כאן:


    • נוחות הישיבה, אחסון ונפח פנימי
    • נוחות הנהיגה
    • התנהגות כביש, אחיזה והחלקה
    • מהירות האצה

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב